Miss Sepet


Hanim Syakirah


As-salam. Now, you have stepped in my blog. My blog of course my rule. And, don't to ever copy my section. Or I will kill you ! Be nice here babe. :) Please respect me and my rules.

Diary About Links

Miss Sepet

Hanim Syakirah
30 May 1999
Tuan Umi Nazirah

My status (:

Berkawan pun nok kene pilih ke ? Hok comelcomel , kayekaye , lawolawo , bak kat aku , hok low status tu ambik kat kau . Camtu ke ?! Ish , nok hok gitu , tengok ah diri mu lu . Padan dok ? Macam mu tu popular ngak . Godie ! WTH -,-
- 7.June.2012 -

D'Song



Song by : Me, lalala.
Best view : Google Chrome


D'Credits


Template by : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome



Hei, aku ni wujud tahu ! :'( - Part II -



          Hai, hey, helo. Dah baca Part I ?! Belum ? Hah, pergi bace dulu. Nanti tergaru-garu kepale susoh kekgi. Kalau yang dah, meh bace hok ni lok. ^^v (: Herm, eh tadi berhenti sampai mane ? huh. Kejak nok CHECK ! Hoo, ingat doh. Sampai dekat 'gitu aa kawan' kan ? hahaha. Dok betul ? G ah check diri. :p Sementare tu, jom kita start. xD ACTION ! Memang Ena dok pikir doh. Ena debo gyle. Kan peperiksaan besor tu. Jadi, Ena panjatkan doa ke hadrat Ilahi dan mengharapkan yang DIA sudi memakbulkan doa Ena ni.


          Beberape bulan kemudian, hari segalanya berakhir. :3 Hari bertambahnye debaran di hati. Tsskk ! :'( MISS KAWAN-KAWAN ! Guru besor yang sentiase macam 'Santa Claus' suruh berkumpul di dalam dewan. Debo sorang-sorang tunggu keputusan. Mase tu, Ena dok nanges ke nape. Cume berdebar. Ena setia mengukir senyuman di bibir walau dalam hati siapa yang tahu. -..- *cewah. Sambil duduk nunggu keputusan, Ena doa la jugak. DOA ENA NI DIHARAPKAN DAPAT AMAL, "Ya Allah, diantara 100 orang yang dapat 5A haraplah aku tergolong. Ya Allah, diantara 10 orang mendapat 5A haraplah aku. Ya Allah, diantara 10 orang yang GAGAL, janganlah aku tergolong. Ya Allah, diantara 1000 orang hanya seorang yang mendapat 5A harap aku." (: 


          Tiba-tiba, Cikgu Fauziah [guru kaunseling] yang jugak rapat dengan Ena datang dan bersalam sambil berkata, "TAHNIAH AINA, YOU ARE THE ONLY ONE !''. Ena dok paham lagi. *poyo. Ena setia menunggu jugak. Tibalah mase, tinggal satu helai kertas lagi dengan 'santa claus'. Santa claus pon menyebut name seseorang yang Ena begitu kenal rapat iaitu, "Adik AINA HANIM SYAKIRAH" Whaa. Mase tu jugak Ena mengalirkan air mate. Tak terjangka. Seramai-ramai budak bijak, Ena dapat. Bersyukur sangat Ena. Kawan-kawan Ena ucap tahniah. Kecuali 3 orang tu. Betape kecewa nye Ena. Kawan yang rapat dengan Ena dok ucap pon. Selisih dengan diorang mase nok g kedai buat dok layan. TERGURIS sangat. Diorang dapat 3A2B dok silap aa. Gitu aa sahabat sejati. Dok sangke. Mase tu jugok Ena pikir, "Nape saloh aku ? Saloh ke aku dapat 5A ? Dok kan ! Doh nape ? Aku tahuu ! Mu dengki dengan aku. Kan aku dah nasihat. Dok caye !" hehehe. Sampai sekarang gitu lha jugok. Macam dah terputus hubungan adik-beradik merangkap kawan baik. herm, tapi biarlah ia terkubur bersama kenangan yang lama. Ena nok bina buku baru pulak. Dah tanak dah jadi cenggitu. Baibai cerita lama. CUT ! ;)


         herm, dah sampai ke penghujung cerita. Trimas sudi bace entry Ena ni. Kalau rajin balas laa. kay ? hehehehe. Ajokla Ena g kat blog korang, yang pasti korang FOLLOW Ena okay ?! Gethat ? Good ! (: Kita boleh tukar-tukar citer jugak ! Eee, bestnye. (:


0 message from u