Miss Sepet


Hanim Syakirah


As-salam. Now, you have stepped in my blog. My blog of course my rule. And, don't to ever copy my section. Or I will kill you ! Be nice here babe. :) Please respect me and my rules.

Diary About Links

Miss Sepet

Hanim Syakirah
30 May 1999
Tuan Umi Nazirah

My status (:

Berkawan pun nok kene pilih ke ? Hok comelcomel , kayekaye , lawolawo , bak kat aku , hok low status tu ambik kat kau . Camtu ke ?! Ish , nok hok gitu , tengok ah diri mu lu . Padan dok ? Macam mu tu popular ngak . Godie ! WTH -,-
- 7.June.2012 -

D'Song



Song by : Me, lalala.
Best view : Google Chrome


D'Credits


Template by : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome



Serik doh :/


 

          Assalamualaikum . :/  Today I'm having a really BAD DAY :( Hanya Allah yang tahu betape peritnye hari ini . :'/ Sebagai permualaan cerita , Ena nok minte maaf kepada sesiapa yang terlibat dalam KES ni . *Cewah , kes konon ! -,- herm , hati Ena memang dah berkecai gyle tahu ! Habis punah ranah . Memang dah dok sanggup doh nok lalui sume nie . Sebab tu Ena selalu kate ke kawan Ena yang Ena ni takut nok jadi dewasa . Orang dewasa mementingkan diri mereka . Ena takmboh . Dan Ena jugak takmboh terjebak dalam percintaan monyet yang tah pape . :<


          Selalunya bila kawan Ena tanye , " Eh , mu nok ke sape ? Mesti ade doh eh ! " . The answer is , " Aku cuma minat kat dia . Memang sah setiap kelas tu ade sorang yang akan aku minat . Tapi dok pernah tetap . " Tu jea ?! One more , JUST MINAT ! Sekarang , disebabkan perasaan yang tak dapat dikawal , Ena pon terjebak same tahu ! Dan Ena sesungguhnya menyesalinya . Dan disebabkan MENDA TU , persahabatan semakin renggang . Bakpe renggang ? Sebab Ena sukakan orang yang same dengan kawan Ena . So STUPID ! Memang Ena serik doh . Serikkkkkk >< 


          Dan Ena berjanji yang Ena akan tutup pintu hati Ena nie dan lupakan semuanya . Dan tumpukan kepada PELAJARAN . Ena nok mase hadapan yang cerah (: Takmboh jadi macam orang yang , erm tahutahu jela . ^^v Dan , Ena akan bagi peluang kepada kawan Ena pulak . :/ Mungkin Allah hanya nak uji Ena . Takpe , aku terima dengan redha . Ena sanggup lepaskan kepada mu , demi kebahagiaan mu . Lepas mu send MESSAGE kat aku tu , aku memang nok kabo kat mu yang takmboh doh kat yee . Mu ambik ah yee . Dok perlukan die . Aku dokkan mati kalau tadok die . (': 


         Jodoh takkan ke mana . Mesti sekarang Allah tengah mencari pasangan yang MATCHING dengan Ena kan ? Takpe , sebab Ena pun dok paham gok apakah itu CINTA ! Dan aku berharap pada masa yang akan datang , Allah akan menemukan Ena dengan orang yang lebih baik dari sekarang (: Dan yang tak pernah naikkan kaki dan tangannya (: Dan maaf jugak dekat kawan Ena tu , kau ambik lha . Aku memang dah tutup dan kunci . Tinggal nak lupakan aje . (: hm :'( Redha . kayla , as-salam (:


0 message from u